Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kontroler SAS/SATA/PCI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kontroler SAS/SATA/PCI
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 02 Jul 2018 00:11:00 GMT
On 2018-07-01, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> SAS na PCI? A niby jak miało by to uzyskać przepustowość 3.0 Gbit/s (dla
> SAS-1)?

Nie zawsze potrzeba takiej przepustowości a SAS jest atrakcyjny równiez
ze względu na obsługe sata (czyli kompatybilność), czy tez jak w moim
przypadku, ze wzgledu na mechanicznie stabilną konstrukcje złącza.

Walcze od paru miesięcy z luzującymi się kablami sata. Fakt, nie mam na
kontrolerze gniazd z zatrzaskiem i jak nie znajde nic z SAS to będę
szukał porządniejszego kontrolera SATA. Ale jak bym znalazł, to
preferuję SAS, bo poza odpornym złączem, zwykle mają tez po 8 portów.

--
Marcin