Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uchwyt na 3-4 dyski 2,5"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uchwyt na 3-4 dyski 2,5"
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 2 Jul 2018 21:25:21 +0200
Potrzebuję uchwyt na 3-4 dyski SATA 2,5". Powinien dać się przymocować
do dna typowej obudowy desktopowej pod sekcją dysków 3,5", dyski powinny
stać na dłuższym boku w pionowej pozycji i powinny nie być przykręcane
śrubkami lecz powinny łatwo się wsuwać i wysuwać ze swoich
miejsc/gniazd. Powinien być łatwy dostęp do gniazd dysków. Wstępnie
poguglałem ale wszystko co znalazłem, nie odpowiada moim wymaganiom. Ale
może ktoś z was przyuważył coś takiego?
Nie bardzo mi się chce ręcznie strugać coś takiego :)

Szukaj jakiegoś backplana, coś w tym stylu jak np. HP 413985-001

Uwaga: dyski mechaniczne powinny być mocowane dość ciasno, nie lubią luzów. Czyli jeśli nie śruby albo caddy, to sanki lub sprężyny.

--
Pozdrawiam.

Adam