Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przegrzewający się SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przegrzewający się SSD
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 22 Jun 2018 00:38:02 GMT
On 2018-06-21, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> Być może to pęknięta kluka, jak znajdę chwilę to spróbuje zrobić reflow.

> Pomeczę to naprężeniami, zobaczymy.

Własnie mam w tej chwili problem z dużą matrycą gdzie jeden z 4ch dysków
"sam z siebie" mi się wyczepia po paru godzinach pracy. Jak to wszystko
zatrzymam i poruszam kablami to wraca do normy, przy czym tez wszystko
czyste.

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to, że po tych 2-3 latach pracy
nastąpiły jakieś minimalne odkształcenia na wtyczkach kabli SATA i coś
ledwie kontaktuje. Trzeba będzie to powymieniać.

--
Marcin