Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Nastepca klawiatury MS Comfort Curve 2000?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Nastepca klawiatury MS Comfort Curve 2000?
From: Marcin <nomail@nospam.com>
Date: Sun, 17 Jun 2018 21:21:13 +0200
Witam

Czy ktos zna godnego nastepce klawiatury Microsoft Comfort Curve 2000? Niestety MS juz jej nie oferuje. Klawiatura wykorzystywana do pisania tekstow a nie do grania ;) Nawet nastepca tego modelu Microsoft Comfort Curve 3000 nie jest juz oferowany ale i tak w niej nie ma Inserta. A czasami sie to przydaje. Z kolei o modelu Ergonomic Keyboard 4000 slyszalem duzo dobrego. Sprobowalem i dla mnie jest troche przekombinowany i nie korzystalo mi sie najlepiej z niego.

Pozdrawiam,
Marcin

  • [PECET] Nastepca klawiatury MS Comfort Curve 2000?, Marcin <=