Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 08 May 2018 09:36:42 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 08 May 2018 00:37:21 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <5j6IC.42646$iU2.17967@fx15.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>Dzięki, sprawdzę, ale widze że chyba tylko MHDD wchodzi w grę bo
>Victoria działa na gołych PATA/SATA a to idzie przez usb.
>
>Z całą pewnością nie będę używał i to moja ostatnia (na długo) Toshiba.
>Choć niestety nie, mam jeszcze drugie takie g. Ciekawe czy tez się
>sypnie.

Niestety mam identyczny model, miesiąc po gwarancji zaczął się sypać w
identyczny sposób. Gdzieś w połowie ma multum badów, podzieliłem
zostawiając bady w pustym miejscu między partycjami, ale dysku strach
używać. Chyba jakiś paproch zaorał nośnik.