Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa E-SATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa E-SATA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 20 Apr 2018 09:08:21 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Apr 2018 13:36:23 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <rX0CC.352891$iI7.217565@fx06.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>Jeszcze było swojego czasu ieee1394. Zawsze mi bardzo stabilnie wszystko
>na tym pracowało. Thunderbolt zdaje się następcą, ale ceny i obudów i
>kart pcie koszmarne.

Thunderbolt to magistrala PciExpress x4 plus DisplayPort(plus usb 3.1 w
thunderbolt 3),
niestety chwilowo tylko posiadacze płyt Intela mogą sobie na to
pozwolić(najczęściej w
formie dodatkowej karty).
Ceny faktycznie powalają.