Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwa różne moduły RAM w trybie Dual Channel - jaka szansa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwa różne moduły RAM w trybie Dual Channel - jaka szansa?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 13 Apr 2018 15:36:25 +0200
W dniu 2018-04-13 o 13:27, Roman Tyczka pisze:

W niektórych wioskach dziś jeszcze nie ma kanalizacji, ale to nie powoduje
powstanie standardu.

Ale pisanie że wszyscy kanalizację mają oznacza mijanie się z prawdą.
Podobnie jak pisania że wszyscy SSD mają w swoich kompach.

Pokaż gdzie napisałem, że wszyscy mają SSD?

Najpierw pokaż gdzie ja napisałem że ty napisałeś że wszyscy mają SSD.
:-)

Ale ja mam dostęp do wielu różnych komputerów a nie tylko
do swojego i swoich znajomych oraz bogatych przyjaciół
czy kolegów z pracy.

Tak samo jak mój, Twój punkt widzenia jest jednostkowy.

Ty chyba mylisz mój punkt widzenia z ilością komputerów bez SSD.
Nie rozmawiamy też o moim punkcie widzenia, rozmawiamy o stanie
faktycznym. Dalej będziesz zaklinał rzeczywistość że na
pewno wszyscy mają tak jak ty?

Pokaż gdzie napisałem, że wszyscy mają SSD?

A jeśli nie napisałem to przestań kłamać.

A kiedy ty przestanisz kłamać?

Pozdrawiam