Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet PC i bootowanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet PC i bootowanie
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 10 Apr 2018 00:50:15 GMT
On 2018-04-09, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> Ani jedna nie wstala do jakiegokolwiek trybu graficznego :D

A jakbyś zainstalował gołego Debiana lub inną, ale czysto tesktową
dystrybucję i najpierw zadbał, aby miała dobrze, tzn. odpowiedni swap a
dopiero potem wprowadzał kolejne elementy?

Tu widzę:
https://wiki.debian.org/InstallingDebianOn/Asus/T100TA

ktoś zaszedł całkiem daleko ale ma tam 2GB pamięci, a w Twoim jest tylko
1GB. Nie wiem ile to robi, ale MZ jak zrobisz krok po kroku to będziesz
miał większa kontrolę. Np. same X'y bez żadnego dm'a.

Te co instalowałem na Bay/Cherry Trail'ach miały wszystkie 2G.

--
Marcin