Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestaxYJhIGRydW

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestaxYJhIGRydWtvd2HEhw==
From: Eneuel Leszek Ciszewski <eneuel@gmail.com>
Date: Sun, 8 Apr 2018 20:18:37 +0200 (GMT+02:00)
ToMasz wrote in message:

> ważne ile taka czy inna drukarka
> w momencie zakupu tuszu

Nowa Canona ma małe, startowe pojemniki. Bez obu naraz pojemników
nie skanuje,  i nie drukuje nawet na
czarno.

Miałem podobną HP, która zachowywała się także dziwnie przy
 wydruku pewnego pliku (akurat związanego z jpk-vat) i zastąpiłem
 tę drukarkę drukarką Canona...

Ale ja straszliwie przepłaciłem-- dałem w Auchan stówę... [chlip,
 chlip...]

(z tą HP miałem także inne problemy)

-=-

Przytrafiła się mi wczoraj straszliwa
rzecz  -- straciłem niemal wszystkie pieniądze na koncie
 telefonicznym!
Jeden Grosz pozostał... Z tego
wszystkiego przyszłość widzę
w pomarańczowych kolorach -- 100 zł
i iles gigabajtów...

Dlaczego o tym piszę? -- bo forsę
straciłem nie dlatego, że ja zadzwoniłem,
ale dlatego że zadzwoniła przeglądarka...

Na dodatek coś zablokowało mi
mikrofon...

Po tym wszystkim zacząłem odbierać
uprawnienia niektórym aplikacjom ...

-=-

Mój telefon został czymś zainfekowany włącza się samoistnie BT...

Pomaga włĄczenie BT...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----