Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zrobić z uszkodzoną płytą główną

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zrobić z uszkodzoną płytą główną
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Mon, 02 Apr 2018 15:47:29 +0200
W dniu 2018-04-02 14:00, ToM pisze:
Cześć, był sobie komputer składak, który samoczynnie resetował się
(czasem częściej, czasem rzadziej). Na początek sprawdziłem pamięci
memtestem86 i wykazywał błędy, ale nie za każdym razem (czasem kilka
testów pod rząd było bez błędu). Wsadziłem pamięci do innego komputera i
okazały się sprawne. Czyli, że płyta główna uszkodzona. Podmiana na inną
płytę i wszystko działa bez problemu. A teraz pytanie, co może być
uszkodzone na płycie (kontroler pamięci, gniazda?) i czy w ogóle da się
naprawić to naprawić? Czy po prostu dać sobie spokój i płyta na śmietnik?
Płyta to Asus B85-PLUS z najnowszym BIOSEM.

A kondensatory jak wyglądają?