Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Co zrobić z uszkodzoną płytą główną

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Co zrobić z uszkodzoną płytą główną
From: ToM <labeo7USUN@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 2 Apr 2018 14:00:35 +0200
Cześć, był sobie komputer składak, który samoczynnie resetował się (czasem częściej, czasem rzadziej). Na początek sprawdziłem pamięci memtestem86 i wykazywał błędy, ale nie za każdym razem (czasem kilka testów pod rząd było bez błędu). Wsadziłem pamięci do innego komputera i okazały się sprawne. Czyli, że płyta główna uszkodzona. Podmiana na inną płytę i wszystko działa bez problemu. A teraz pytanie, co może być uszkodzone na płycie (kontroler pamięci, gniazda?) i czy w ogóle da się naprawić to naprawić? Czy po prostu dać sobie spokój i płyta na śmietnik?
Płyta to Asus B85-PLUS z najnowszym BIOSEM.

T.