Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 28 Mar 2018 08:55:32 +0000 (UTC)
Dnia 28.03.2018 Wojtek <Woj@pl> napisał/a:

> Czy obecne laptopy mają ekran dotykowy i nie mają klawiatury?
> Myszki podłączonej do USB cały czas używam, jest wygodniejsza
> dla mnie, ale to też nawyk.

Nie napisane było wprost, ale wg mnie raczej po prostu
kup sobie stację dokującą, a do niej dopniesz zewnętrzny
duży monitor, zewnętrzną klawiaturę i mysz tudzież
napęd DVD. Sam laptop może być wtedy mały i wygodny
do okazjonalnego korzystania w terenie.

> OK. Mam nadzieję, że zainstalowany system i aplikacje będą umiały
> z tych 8GB korzystać.

W zasadzie jedynym wymaganiem jest system 64 bit.
I podpiszę się pod stwierdzeniem, że RAM i SSD są dużo
ważniejsze, niż szybki procesor.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.