Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 30 Mar 2018 06:46:10 GMT
On 2018-03-30, Wojtek <Woj@pl> wrote:
> O jakich rozszerzonych zinteresowaniach myślisz? Być może powinienem
> je wziąć pod uwagę.

Np. możesz kiedyś zechcieć przekodowywać filmy. Jeśli jeszcze kupisz
sobie tableta, to wybierając się w podróż albo na wakacje dużo wygodnie
będzie przygotować sobie parę filmów, zapisac na karcie pamięci, niż
tachać laptopa z napędem DVD i same płyty.

Takie przekodowywanie jest proste ale przy słabym procesorze może być
czasochłonne. Co prawda część kart graficznych oferuje wspomaganie, ale
nie wszystkie i nie dla wszystkich typów kodowania filmów.

> Kol. ww wspomniał o matrycy. Napisał żeby unikać matrycy TN.
> A jakie matryce są dobre?

Tu się nie wypowiem, bo nie do końca się znam. Dla mnie z grubsza jeden
pies :)

--
Marcin