Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zmniejszenie mocy PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zmniejszenie mocy PC
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 13 Mar 2018 22:37:50 +0100
W dniu 13.03.2018 o 22:25, Sebastian Biały pisze:
On 3/13/2018 9:28 AM, ToMasz wrote:
oki. gdzieś to pisałeś chyba, ale nie umiem znaleźć. dlaczego nie bierzesz pod uwagę laptopów? (płyt głównych z laptopa)

a) brak portów sata (wymagam 3 sztuki minimum)
mam laptopa z 2 dyskami w środku. czyli mamy dwa sata i cdrom. czy zamiast cdromu można wstawić dysk sata?
b) dziwaczne zasilanie (np. czasem nie wstanie bez emulacji obecności baterii)
to fakt. ale będący mikroskopinym problemem. bo jak chcesz miec energooszczędnie, to wywal orygialny zasilacz i podepnij napięcie w miejsce baterii.
c) dziwny kształt, wymaga tygodnia rzeźby żeby umieścić to w obudowie i sztukowania masy kabli
eee tam. jak chcesz mieć tanio, to zrobisz.
d) czasem nie wstanie bez peryferiów jak matryca czy touchpad
znowu masz racje, ale czy to ma znaczenie?

Ja tak zagaduje z tym laptopem, bo stał mi taki porzez ponad rok, w roli zaawansowanego routera. ekran oderwany, w d15 wetknięta wtyczka z jedną zworką. klawiatury i gładzika jedynie nie usunąłem, bo niby po co? mniejszy już nie bedzie. W okolice procesora przykleiłem wielki kawał aluminium, a całość przykręciłem do blachy, większej nawet niż sam laptop. taki radiator wystarczył do chłodzenia całości. procka nie zwalniałem

reasumujac, jeśli zamiast cdromu da sie podłączyć hdd - masz problem z głowy. jeśli nie - to szukaj dalej

ToMasz

ToMasz