Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Włączanie / wyłączanie dysków

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Włączanie / wyłączanie dysków
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Feb 2018 21:10:28 GMT
Witaj BaSk, 28 lut 2018 w
news:5a96d3d4$0$587$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Wyjmij ją z KF-u, ona spełnia rolę mrówki, co to ciężką "pracą"
> zarabia na swój posiłek. Jaką? Uczy tej odrobiny, istotnego
> minimum-minimorum *wyrozumiałości* dla kobiety, wyrozumiałości którą
> winien im jest *każdy* mężczyzna na poziomie. Niekoniecznie zaraz
> jakiś dżentelmen, ale zwyczajnie nie-cham.

Ja już wystarczająco dużo ćwiczę takiej wyruzomiałości w realu - bez
obaw. Ale zawsze są pewne granice. My tu rozmawiamy o bitach i bajtach, a
nie bitkach i bułkach :)
Poza tym widział ktoś dowód, że Animka jest kobietą? Myślę, że zdolny
facet dałby radę się tak podszywać.
A ciekawe, jakbym tak na jakimś babskim forum o babskich rzeczach zaczął
regularnie pisywać i doradzać - ciekawe jakby reagowały.