Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Xeon zamiast C2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Xeon zamiast C2D
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Tue, 20 Feb 2018 09:59:47 +0100
U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1emn46n42yng2.1pmzu5r2y7zmu$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 20 Feb 2018 08:21:04 +0100, miumiu napisa³(a):

> Nie¼le, mój na Allegro kosztowa³ 120. D³ugo czeka³e¶ na dostawê?

Z 4 tygodnie. Calkiem szybko jak na Ali.
Na Allegro sprzedaj± te same procki sciagniete z Chin, tylko, ze to masz
szybciej, i wiesz ze juz nie utknie w Urzedzie celnym ;)

> Mam podejrzenie ¿e mój BIOS choæ wykrywa procka poprawnie to jednak nie
> do koñca obs³uguje, opcja "Intel Virtualization" jest wyszarzona. Strach

WIem, ze ten Xeon obsluguje wirtualizacje VT-x, VT-d nie.

> jednak ¶ci±gaæ BIOS z jakich¶ podejrzanych stron :) Zmienia³e¶ ten twój
> BIOS z pomoc± dyskietki floppy? Pytam bo dzi¶ ma³o który komp j± ma, mój
> nie.

Flashowalem za pomoca CD-Romu, mysle, ze wiekszosc w miare nowych plyt da
sie flashowac z CD.
Te mikrokody to sa rozne do roznych prockow. Wygoogluj sobie instrukcjê.
Potrzebne sa 3 rzeczy - program do modyfikowania biosu, mikrokody (sa to
pliki tekstowe), no i najbardziej aktualny oryginalny bios do twojej plyty
ktory bedziesz modyfikowal.

--
Pzdr