Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Xeon zamiast C2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Xeon zamiast C2D
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Tue, 20 Feb 2018 08:21:04 +0100
U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
t30enkel0zlk.1der5169pucpy.dlg@40tude.net">news:t30enkel0zlk.1der5169pucpy.dlg@40tude.net...
> Jest tu kto¶ kto w praktyce przerobi³ instalacjê Xeona 4-rdzeniowca,
> takiego od podstawki 771, na p³ycie z podstawk± 775? Ciekaw jestem
> wra¿eñ, w szczególno¶ci zwi±zanych z tajemniczymi mikrokodami :)

Wrazenia oczywiscie pozytywne zwazywszy na koszt 75zl z Aliexpress ;) Mi nie
dzialaly dostepne w necie zmodyfikowane biosy. Sam musialem sobie
zmodyfikowac najnowszy bios producenta sciagnietymi mikrokodami w jakims
programiku (plyta Asus P5Q3). Bez mikrokodow bios na starcie krzyczal, ze
nie wykorzystuje pelnej mocy procka, ale sie uruchamial.

Xeony nie podkrecaja sie tak jak C2D. Wczesniej mialem C2D E8400 i podkrecal
sie stabilnie 3000@4500MHz (na scythe mugen). Moj Xeon E5450 podkreca sie
stabilnie max 3000@3900. Prawdopodobnie dlatego "tylko" tyle bo znacznie
bardziej sie grzeje przy overclockingu. Prawdopodobnie na jakims hardcorowym
chlodzeniu poszedlby wiecej.

Pzdr