Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kupiłech bluray

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kupiłech bluray
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 04 Feb 2018 17:24:37 GMT
Roman Tyczka pisze tak:

> A orientujesz się jak z trwałością nagranych danych? Czy to
> podobny level do DVD czy lepiej/gorzej? Bo jeśli płyty są
> rzeczywiście w końcu tanie to może ma to sens...

Nou tego to ja bym się chętnie od szanownej grupy dowiedział ;)
Internety piszą, że trochę dłużej niż dvd.

Nigdy nie miałem problemów z odczytem płyt dvd bo były nie ruszane,
schowane w ciemnym miejscu. Z bluray również nie spodziewam się jakichś
problemów. 10 lat powinny pociągnąć. A za 10 lat to balkonik i
kroplówka ;)

Liczy się, że nagram plik większy niż 4.7GB, żaden wirus go nie zmieni,
nie usłyszę tykających głowic po roku leżenia dysku, no i że sam nie
skasuję sobie danych przypadkiem. Nagram na dwóch płytach to samo,
koszt 6zł.

Po za tym płyty tracą rynek na rzecz streamingu. Liczę na wyprzedaże i
obniżki cen.

--
Piotrek

Let me see your war face.