Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pecet a'la tablet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pecet a'la tablet
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 23 Jan 2018 20:26:56 +0100
Cześć.

Poszukuje *taniego* peceta w formie tabletu.

Powinien:
a) mieć ze 3 porty USB, "normalne" typu A, 2.0 wystarczy
b) mieć przynajmniej 1280 pixeli w poziomie, nie za duży
c) mieć standardowy BIOS pozwalający bootować z karty SD, USB itd
d) mieć na pokladzie minimum 32GB flasha a najlepiej 64
e) i minimum 2GB ramu
f) powinien dać radę uciągnąć Win10
g) no i najwazniejsze: x86-64. Nie arm.

Może to być chiński badziew. Obecnie czochram po aliexpress i coś by się może i znalazło, ale nauczony jestem że opisy chińczyków są, delikatnie mówiąc, niedokładne. Ponadto ciezko z recenzjami i cieżko z oficjalnymi specyfikacjami.

Czy ktoś ma namiar na jakiś sensowny tablet tego rodzaju? Nie zależy mi w ogóle na bajerach typu milimetr grubości. Może być toporny i tandetny. Ma tylko działać.

Znaznacza jeszcze raz: taniego. Wszelkie nowe wynalazki ze sklepów stacjonarnych są grubo za drogie.