Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?
From: "Marek" <nomail@wp.pl>
Date: Fri, 12 Jan 2018 21:28:32 +0000 (UTC)
Dnia 10.01.2018 Marek S dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

Witam,

Świeża instalacja Windows 10. System spontanicznie wybudził się mimo wyłączenia z sieci (nie uśpienia laptopa). Ustawienia mam takie:

https://drive.google.com/file/d/1VS16vHC0d8c2va4P0BuPOS55maMXfo-t/view?usp=sharing

Komputer wyłączony został przyciskiem zasilania. Zasilanie było podłączone - o ile ma to znaczenie.

Sprawdziłem co wybudziło komputer:

https://drive.google.com/file/d/13BENrM9a02lUJo4-CQRiM7TQ0fIlm4m2/view?usp=sharing

Moje pytania brzmią:

1. Jak to możliwe, że wyłączony, nie uśpiony komputer wybudził się?

2. Co wybudziło ten komputer? Podanie przyczyny wybudzenia kompletnie nic mi nie mówi. Nawet nie wiem jak się zabrać za odnalezienie
 >w harmonogramie tego zadania. Nie chcę przeglądać pierdyliona folderów w
podfolderach Microsoft / Windows. Za dużo jest tam ich.

Sprawdź, czy masz w "Opcje zasilania" -> "Uśpienie" wyłączone "Zezwalaj na wznawianie pracy według czasomierza".

--
Pzdr.
Marek