Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bezprzewodowa kamera usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bezprzewodowa kamera usb
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 11 Jan 2018 12:25:10 GMT
On 2018-01-11, BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid> wrote:

> Są takie transmitery, ale drogie - ceny od 1000zł

Nie byłem w stanie takiego wygóglać, pewnie przez to, że usb BT dongle
głównie wyskakują. Podasz linka?
Cena spodziewam się, że zaporowa bo do hdmi kosztują dokładnie wtym
zakresie.

> Za wolna transmisja na video. Zobacz ile czasu przesyłany jest jakiś
> plik przez BT.

Jaka jest w praktyce? Dla takich konferencyjnych celów 400-600kbps by
wystarczyło, ale pewnie nieopłacał się wysiłek impenetacyjny.

> Dużo prościej i taniej zastosować kamerę IP niż kombinować z tym wszystkim.

Myślałem o tym, ale ja tam nie mam wifi a po kablu to ten sam problem
będzie co z usb. Poza tym nie wiem jak dla WIndows, ale pod linuksem
jest trochę pierniczenia aby podłączyć strumień pod /dev/videoX

--
Marcin