Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Stary laptop i nowy dysk SSD SATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Stary laptop i nowy dysk SSD SATA
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 10 Jan 2018 19:45:11 -0000 (UTC)
Witam ekpertow - krótkie pytanko:

Stary laptop SONY VAIO VGN-CR590.
Oryginalnie dostarczany z systemem MS Vista i dyskiem twardym SATA 360G
(oczywiście mechanicznym).

Na dysku teraz jakaś kulawa instalacja Windows 7, muli strasznie, brak
odpowiednich driverow, da sie kompa uruchomic tylko z konta Admina, konto
usera nie bootuje.

Chciałbym odświeżyć ojcu tego laptopa.
Mam oryginalne dwa DVD od Sony z fabrycznym "system restore"...

Pomyślałem, że kupię dysk Samsung SSD 250G i spróbuję zrobić system restore
z tych oryginalnych dysków SONY...

Myślicie że się to uda czy fakt że instalka zobaczy tam nowy, nieznany
wtedy SSD o dziwnym rozmiarze spowoduje kichę?

Czy mam jakoś ten nowy, nieśmigany jeszcze SSD przygotować jakoś przed
włożeniem go do tego lapka?

Zależy mi na odtworzeniu najpierw fabrycznego stanu z Vistą a upgradem
systemu zajmę się już jak wszystko będzie działać jak trzeba...