Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk TOSHIBA P300

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk TOSHIBA P300
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 4 Jan 2018 21:15:33 +0100
On Thu, 4 Jan 2018 15:21:08 +0100, elmer radi radisson wrote:

> Polowa z tego dotyczy laptopa Toshiba P300,

Na moje oko może 1/8 lub 1/10, ale widać mamy inne definicje połowy.

> jeszcze inna czesc dysku
> 1TB, poza tym tak szukajac to znajdziesz podobne rezultaty dotyczace
> kazdego modelu dysku i dowolnego rodzaju problemow jakie ludzie potrafia
> miewac, niekoniecznie z winy hdd. Takze gdzie to "huczenie"?

W googlu miszczu, może się wysil i poklikaj po tych linkach, hę?

> Jakis konkretny link gdzie ludzie pisza o szczegolnej awaryjnosci /tak jak np.
> potrafilo byc to z danymi modelami Seagate/?

O konkretny link/informację pokazujący % padania poprosiłem właśnie w tym
wątku. Umiesz czytać ze zrozumiemiem czy tylko będziesz szczekał po
próżnicy?
Zacytuję:

"Czy jest tu ktoś kto pracuje w handlu i może potwierdzić, że te dyski mają
duże zwroty?"
Dotarło?

EOT

--