Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pliki video .ts

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pliki video .ts
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 19 Dec 2017 08:20:37 +0000 (UTC)
On 2017-12-19, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> wrote:

> Przekonvertowac zawsze moge, myslalem tylko ze da sie tak po prostu
> obejrzec. I tak tez zrobie, za pomoca windows media player.

A toto da rady zmienić sam kontener (przepakować)?

> Sprobuje jeszcze z FFmpeg po pracy.

Ale wiesz co mam namyśli, bo dalej o nvidii a to jest zupełnie inna bajka...

ffmpeg -i wejsciowy.ts -codec copy -o wysciowy.mkv

ta część z "copy" jest krytyczna bo spowoduje, że nie będzie
przekodowywania strumieni, a wyłącznie spakuje je w nowy kontener bez
jakiejkolwiek utraty jakości.

> Posiadam, tak samo jak i quick sync Intela ale po dlugich testach nie
> uzywam bo plik wynikowy jest gorszej jakosci.

Jesli się ma kupę czasu i nawet podstawową maszynę, to takie proste
enkodery sprzętowe nigdy nie będą lepsze. Przynajmniej przy podobnej
wielkości pliku.

--
Marcin