Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pliki video .ts

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pliki video .ts
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 19 Dec 2017 00:46:49 +0000 (UTC)
On 2017-12-17, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> wrote:
> Nie moge otworzyc plikow *.ts z VLC natomiast Windows media player odtwarza
> bez problemu.
> Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.
> Mam Windows 10 i VLC 2.2.6
> Co z tym zrobic?

Ts to "transport stream" używany m.in. w DVD/BD. Vlc czasami ma a
czasami nie ma z tym problemów. Generalna rada: przekonwertuj do mkv
(lub innego), czyli zmień "kontener".

Niestety nie ma pecetowych narzedzi sprzętowych (bo rozumiem, że o to w
istocie pytasz), które to robia. Jest za to sporo programowych, np.
FFmpeg. Dla jasności, nie mówię o przekodowaniu, ale jak się uprzesz to
i zechcesz przekodować, to koniecznie dodaj do ffmpeg "-hwaccel cuvid"
- spróbuje wtedy użyć sprzętowego encodera cuda Nvidii, którą być może
posiadasz w swoim GPU.

--
Marcin