Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Slaby zapis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Slaby zapis
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 30 Nov 2017 22:10:08 +0100
On 11/30/2017 9:51 PM, 2late wrote:
Wszystko aktualne. W miedzyczasie zainstalowalem drugi Windows i tu dziala dobrze. CHyba nie bardzo sie lubia z RAID0 w tym samym systemie.
Teraz jak przetransferowac Windows 10 z RAID0 do SSD PCIe?
dd if=/dev/sda of=/dev/sdb ?
Linuksy to ja mam ale na wirtualkach. :)

Czas mieć przy sobie coś na pendrive.

http://www.system-rescue-cd.org/

https://www.pendrivelinux.com/put-lubuntu-on-a-flash-drive-using-windows/

Współczesny Linux jest tutaj wskazany z powodu dziwności kontrolera raid. Istnieje spora szansa ze go zobaczy od reki bez kombinowania i dd załatwi temat.

Odpalaleś jakiś współczesny Hirens Boot CD? Można mu było kiedyś podrzucić sterownik do raida jesli nie widzial od ręki. Nigdy nie uzywałem, nie wiem jak to się poprawnie robi.
To jest RAID SSD na dysa Samsunga i nawet Magicians go nie widzi. Nie za bardzo mam teraz czas na eksperymenty, chcialbym cos sprawdzonego zeby jak najszybciej przywrocic, komputer do zycia.

No to ukradnij jakis najnowszy hirens i zobacz. Widzi niektóre kontrolery raid a inne podobno widzi po pokazaniu sterowników.

Hirens ostatnio uzywalem z 10 lat temu jeszcze z Norton Ghostem ktory nie wiedzial co to SSD.

Nigdy nie musiał, z punktu widzenia Ghosta SSD jest dokładnie tym samym co HDD. Starsze wersje bez większych problemów kopiuja dane na dyski M.2 a pochodza z czasów kiedy nie było nic poza mechanicznymi. Wine za brak widoczności ponosi wyłacznie system.