Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] sensowny zestaw głośników?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] sensowny zestaw głośników?
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 19:36:09 +0100
Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera? Prawdopodobnie większość na rynku to zwykłe "pierdziawki", ale może coś z tego asortymentu wyróżnia się z tłumu na plus?

Ostatnio (nawet zakupiłem do domu) zaskoczył mnie brzmieniem zestaw JBL Pebbles nie jest to zestaw imprezowy, ale naprawdę daje radę. Nie drgają od tego zestawu szyby, ale jest to pierwszy zestaw na 2.0 jaki miałem w reku który minie zaskoczył.

http://www.jbl.waw.pl/images/jbl-pebbles-czarne-black-1.jpg

czasami mam wrażenie ze grają lepiej (nie mocniej/głośniej) od mojego "dużego zestawu".

Pozdrawiam
BUNIEK