Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samorozładowanie Laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samorozładowanie Laptopa
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Thu, 23 Nov 2017 11:03:41 +0100
On 2017-11-20 02:23, Marek S wrote:

Od samego początku miałem problem z Lenovo Ideapad Z710. Wygląda to tak, że ładuję go do np. 60% (tryb ochronny włączony), odpalam go po 2 tygodniach i ... ledwo wystartuje a kończy już współpracę. Ale zdarza się, że nic takiego się nie dzieje. Po leżakowaniu jest w pełni naładowany.
Czy jest sens drążyć problem, czy też żyć z tym?

Ja sie przyzwyczailem ze bateria pozostawiona w dluzej lezacym lapsie
potrafi sie rozladowac - z autopsji, tak bylo w eee pc, starszych
thinkpadach, dellu e6400, takze wg. moich obserwacji dosc czesta
sytuacja. Po jednej nauczce z tak gleboko rozladowana bateria, ze
nie dala sie juz naladowac, nauczylem sie pamietac o wyciaganiu
baterii przy dluzszym lezakowaniu.

Takze chyba nie ma co winic tego modelu, najwidoczniej mimo
wylaczenia lapsa, jakies obwody potrafia podjadac prad. Moze np.
jakies podtrzymanie, np. czesc z tego isc na doladowywanie
akumulatora RTC.

--

memento lorem ipsum