Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Galaretowate literki na monitorze LCD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Galaretowate literki na monitorze LCD
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 3 Nov 2017 08:58:39 +0100
W dniu 2017-11-03 o 00:41, TurboPascal pisze:
Win-10 mam jeszcze słabo obcykane, może ktoś wie, gdzie się w nim wyłącza owe cieniowanie literek?

Ustawienia ==> System ==> ZaawansowaneUstawieniaWyświetlania ==>
TekstClearType

Dzięki, zadziałało! Acz dla potomnych: w Win-10 nie znalazłem pola
wyboru "ZaawansowaneUstawieniaWyświetlania", toteż w okienko "Znajdź
ustawienie" (w lewym, górnym rogu) wpisałem "ClearType", i trafiłem
tam-gdzie-trzeba.
Podziękowania też dla "Tasiorsa". Teraz mam literki jak marzenie!