Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Klawiatura "Tracer Black Jack RF nano"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Klawiatura "Tracer Black Jack RF nano"
From: "(c)RaSz" <NO.SPAM.barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 22 Oct 2017 22:14:59 +0200
        - z dodatkowym symbolem 44517 (o ile to ma znaczenie)

Uwaga: crosspostuję na pl.comp.pecet  oraz  pl.misc.elektronika

Muszę ją rozebrać celem oczyszczenia styków: coraz gorzej działa.
Jednak gdy policzyłem na jej plecach śrubki, to nieco ostygłem w zapale,
coby czyścić w chwili niezbyt wolnej. Chyba będę musiał na to znaleźć z
pół godziny więcej niż myślałem, bo tych śrubek jest... siedemnaście! Po
kiego grzyba aż tyle, czy nie wystarczyłoby 6? A może (jak mam nadzieję)
wystarczy odkręcić tylko część, oczywiście tę "właściwą". No ale które to?

Ktoś walczył już z czyszczeniem (i, nade wszystko: rozkręcaniem!) tego
modelu? I czy byłby łaskaw wrzucić mi fotkę z zaznaczonymi śrubkami
które odkręcić trzeba, lub (jeśli jest ich mniej) "tymi drugimi"?