Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Internet przez gniazdko telefoniczne - zapytanie o multiroom

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Internet przez gniazdko telefoniczne - zapytanie o multiroom
From: "B.G" <oprawdziwyzapytaj@wp.com.eu>
Date: Sat, 21 Oct 2017 17:32:47 +0200
W dniu 2017-10-21 o 06:57, panamera pisze:
Witam
Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim dekoderze to bedzie to dzialac ?

Nie,  musisz kupić parę "dostrojoną" do siebie.
Po drugie - jeśli nawet miałabyś drugą parę tych "protez" kabla sieciowego, to prawdopodobnie będą się silnie zakłócać. Ogólnie biorąc, pomyśl o położeniu w domu (mieszkaniu) normalnej sieci kablowej. WiFi w zastosowaniach dla stałych (niemobilnych) urządzeń - to też proteza.

--
B.G