Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Internet przez gniazdko telefoniczne - zapytanie o multiroom

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Internet przez gniazdko telefoniczne - zapytanie o multiroom
From: panamera <panameranospam@gmail.com>
Date: Sat, 21 Oct 2017 06:57:55 +0200
Witam
Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim dekoderze to bedzie to dzialac ?