Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 21 Oct 2017 09:55:40 +0200
Ktoś coś poradzi?

Polecam szczególnie u tego sprzedawcy

http://allegro.pl/drukarka-3w1-hp-deskjet-3522-wif-tusze-xl-outlet-i6606001913.html

https://www.drukuj24.pl/wklad-atramentowy-j3m82ae-cmyk-oryginalny.html?gclid=EAIaIQobChMIzIu68ZyB1wIV753tCh1uXQiTEAQYASABEgKqGvD_BwE

czyli w drukarce są tusze: czarny 6ml i kolory każdy po 3ml. pojemność po zbóju. więc w najbliższym czasie, bardzo najbliższym, trzeba będzie dokupić zetaw mikrotuszy od hp, albo zamienniki które mają nieco większą pojemność

Ja mam troche straszą, ale dwustronnie też mozna wydrukować.
Tusze starczaja na długo, drukarkę mozna wyłączać. Tusze nie zasychają. Kupuję je od tego sprzedawcy.
mam taką osobistą prośbę. o argumenty. Jak piszesz że coś jest dobre, napisz proszę dla czego. tyle że nie zasycha - wybacz - to nie jest argument. kupiłem nowe auto i jeździ. Jak piszesz że coś jest trujące, napisz proszę skąd ta informacja.

ToMasz