Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Fri, 20 Oct 2017 17:11:15 +0200
W dniu 2017-10-20 o 16:01, Stregor pisze:
Epson L386 lub podobna z tej rodziny z baniakami.

Heh, przeszukiwałem te z serii L na okoliczność WiFi i mi L386 nie pokazało... na stronie Epsona... Obadam, dzięki!

Jest kompletny miszmasz w opisach.
Np. na tej stronie

https://www.toner4u.pl/epson-l386-1?&gclid=EAIaIQobChMIoc2J9bz_1gIViD8bCh3uxAceEAQYBCABEgJEI_D_BwE#utm_source=googleMerchant&utm_medium=feed&utm_campaign=ZbozoveVyhledavace&utm_content=GoogleMerchantPLN

Piszą, że ma RJ-45, a oczywiście nie ma.
Ma USB i WiFi.

Co do samego WiFi w drukarce, to też bym się aż tak bardzo do tego nie przywiązywał, bo przecież każdą drukarkę USB można podłączyć do sieci przez USB w routerze/NASie/komputerze i udostępnić dla innych urządzeń. Ale jest i w tej drukarce działa to całkiem sprawnie. Oczywiście używam trybu WiFi z routerem. Czyli drukarka jest połączona przez WiFi z siecią lokalną i jest widoczna dla wszystkich urządzeń sieci lokalnej. Jest też tryb "bezpośredni". Czyli laptop łączy się z drukarką bezpośrednio przez WiFi. Nigdy nie używałem tego trybu, bo dla mnie jest bez sensu.