Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: Myjk <myjkel@nospam.op.pl>
Date: Fri, 13 Oct 2017 09:55:36 +0200
Thu, 12 Oct 2017 21:19:49 +0200, JaNus

> Ktoś-coś?

DP jest mądro-głupi (a właściwie to sterowanie), znaczy jak nie dostaje
sygnału zwrotnego z urządzenia (a w tym wypadku, z powodu przejściówki nie
dostanie) to się nie aktywuje. Przerabiałem podobną walkę -- znaczy bez
przejściówki, ale nie chciałem aby po fizycznym wyłączeniu monitora ten
znikał z systemu -- mam 3 monitory i jak mi jeden, ten na DP, znikał, to
wszystko się pi*liło na pulpitach, szczególnie jeśli monitor z DP był
ekranem głównym. Rezulat jest taki, że łącze DP stoi bezczynnie, a jeden
monitor pomocniczy obsługuję z HDMI na płycie głównej, pozostałe dwa z DVI
i HDMI.

Jest jedno rozwiazanie inwazyjne, trzeba jakieś piny we wtyczne fizycznie
"zapiąć", chyba 17 i 19 (?). Nie pamiętam, musisz poszukać w internetach,
bo z pewnością to widziałem jak szukałem rozwiązania swojego problemu. Ale
się nie zdecydowałem na taką "rzeźbę".

--
Pozdor
Myjk