Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Tue, 26 Sep 2017 14:27:30 +0200
W dniu .09.2017 o 13:52 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:

Czołem,

W rankingach zadowolenia użytkowników Lenovo jest dość wysoko. Szukam w tej
chwili lapka za ok. 3500 zł do średnio wymagających zastosowań dla mało
kumatego komputerowo starszego człowieka. Prawie kupiłem Idea Pada.. ale:

Wczoraj dostałem info, że w pewnej znajomej firmie ok. rok temu miała
miejsce wymiana leptopów - zakupiono Lenovo Ideapad dla pracowników i
Thinkpady dla kadry kierowniczej, odpowiednio za ok. 3 i 5 tys zł, czyli
też średnia półka. I teraz uwaga, przez ten rok ok. 80% komputerów
powodowało problemy - od stabilności po sprawy mechaniczne i elektryczne,
jak np. padajace porty.

Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
dla innych marek?

Cena nie świadczy o jakości ;) Z Lenovo tylko Thinkpady, a i to nie wszystkie. Reszta to chłam gorszy od _dawnego_ Acera...

Nawet Thinkpady w korelacji cena/możliwości są albo ubogie albo za drogie wobec konkurencji.

Żeby nie było - wciąż mam wiekowego Lenovo S230U i jedyne co się "zepsuło" to wszystkie gumki się poodklejały ;) i touchpad wymagał podklejenia, bo powodował zwarcie.

BTW, Lenovo zraził mnie WhiteListą. Dell i HP też mają, ale nie są aż tak wybredne i więcej/taniej używanych podzespołów na szrocie można dostać niż do Lenovo :/

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie