Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Mon, 25 Sep 2017 09:33:57 +0200
W dniu 24.09.2017 o 13:52, Maciek pisze:
> Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
> dla innych marek?

Doświadczenie z lenovo - kupiłem Yogę (tę z dotykowym ekranem) i ogólnie
laptop jest ok. Tyle że upadł, matryca się zbiła i ku swojemu zdziwieniu
- muszę się nauczyć z tym żyć. Znikąd nie idzie kupić matrycy żeby
wymienić, ani zamiennika ani oryginału.

Nawet w desperacji zwróciłem się do autoryzowanego serwisu, ten
powiedział że sprowadzi (nie wiem za ile, ale drogo wychodziło) a po
jakimś czasie przeprosił i powiedział że jednak nie sprowadzi.

Matryca na szczęście jest tylko trochę pęknięta, wizualnie nie
przeszkadza, straciła jednak dotykowość.

Poprzedni laptop, sprzed ok. 6 lat, Ideapad, padł zaraz po gwarancji
(sam się wyłączał w pewnych położeniach pokrywy). Potem objaw sam
ustąpił i służy chyba do dzisiaj.

p. m.