Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta Asrock H110M-DGS jaki to standard?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta Asrock H110M-DGS jaki to standard?
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 14 Sep 2017 11:31:19 +0200
W dniu 2017-09-14 o 10:36, JoteR pisze:
"z" napisał:

Czyli te wszystkie oznaczenia mini mikro itx można traktować jako przybliżone wartości orientacyjne
"MB nie większa niż..."
XXI wiek w mordę:-)

Ale gdyby np. Ujnia Jewropejska chciała to jakoś precyzyjniej unormować, to wrzeszczałbyś wniebogłosy o eurokołchozie, nieprawdaż? ;->

Są przydatne normy i debilne. :-)
Akurat nie mogę sobie teraz dobrać obudowy i kupić w sieci opierając się na specyfikacjach bo nie mam pewności czy będzie pasowała.
A o tym że UE jak chce to potrafi przekonaliśmy się już wielokrotnie.
Przecież ja płacę podatek aby mikro było mikro a itx itx :-)