Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 5 Sep 2017 19:51:38 +0200
On 9/5/2017 7:18 AM, m4rkiz wrote:
sam wlasnie napisales ze obudowa nic tu nie pomoze jezeli nie bedzie pyloszczelna a ekran w routerze zwykle malo potrzebny jest

Pył niech sobie będzie. Chodzi o to aby nie było elementów mechanicznych. Mój stary Atom siedział na strychu z otwarta obudową, zlapał kilogram kurzu i nic sie nie dzieje. Ale po wlaczeniu wentylatora chwile pochodzi i zatkany albo zatarty.

jedyny minus stosowania starego laptopa jaki mi sie nasuwa to stosunkowo duzy pobor mocy w porownaniu do dedykowanych rozwiazan

Jest dużo wad i zalet. Mimo to zawieszenie laptopa na scianie wydaje mi się gorsze niż zawieszenie ładego pudełka.