Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zgubiła się pamięć RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zgubiła się pamięć RAM
From: Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 5 Sep 2017 15:19:32 +0200
W dniu 04.09.2017 o 13:13, Tomaszek pisze:
W dniu 2017-09-01 o 20:25, Krycha pisze:
Witam wszystkich.

Komputer:
płyta główna Asus A8N-VM CSM VGA (nVidia GeForce 6150+nForce 430).
Dodana, poza płytą, nvidia Geforce 210.
Procesor Venice/Socket/939/oem

Mam RAM-u - 4 GB pamięci operacyjnej, 4 sloty po 1 GB.

One są wszystkie identyczne czy każdy z innej parafii?

powinnam napisać 4 moduły pamięci, a nie 4 sloty.

i włożyłam 4 moduły Buffalo Select po 1 GB....

I tu takie samo pytanie: moduły takie same?

Wszystkie identyczne. Mam dwa zestawy po 4 szt.
Kingston oraz Buffalo.

Sprawdziłam sloty i jak dla mnie sytuacja dziwna.
Mam dwa sloty czarne i dwa niebieski, nie wiem czy to jest istotne.

Raczej istotne. Instrukcja od płyty głównej prawdę Ci powie:) Któreś z tych slotów obsadza się jako pierwsze.

Ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
Ktoś coś mi poradzi?

1. Czy przed niewidzeniem pamięci było coś w komputerze zmieniane lub dodawane?

Widziałam na początku, po dołożeniu modułów pamięci, niecałe 4 MB.
Kiedy ubyło nie wiem, zainteresowałam sie tym teraz, gdy komputer wg mnie zrobił się wolniejszy.

2. Czy parametry pamięci były ręcznie ustawiane w BIOS-ie, czy z automatu?

Żadnych zmian.

Krycha.