Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 4 Sep 2017 19:17:38 +0200
Cześć.

Czy wśród maleństw z okolic starych ITX i może mniejszych widzial ktoś jakieś coś z dwoma dziurkami ethernet? Jedna musi być 1Gb/s druga bez znaczenia. Tak wiem, mogę wsadzić karte ethernet na USB i wyciągnę przyzwoity transfer ale mam złe wspomnienia z tymi kartami (czasem "same się wyjmują" z gniazdka usb).

Gdybyś jednak wsadził kartę na USB, było by pico-ITX
https://www.kontron.com/products/boards-and-standard-form-factors/single-board-computer/kta55-pitx.html

https://www.kontron.com/products/boards-and-standard-form-factors/single-board-computer/pitx-e38.html

A tak trzeba 3,5 cala:
https://www.kontron.com/products/boards-and-standard-form-factors/single-board-computer/3.5--sbc-e38.html