Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
From: romil <r.milewski@gmail.com>
Date: Sun, 3 Sep 2017 09:11:29 -0700 (PDT)
Fajna dyskusja zacietrzewionych ludzi. Ale tak właściwie bezcelowa bo każdy ma
swoją rację.
Jednak zajrzałem na Allegro i jak widzę przenośny dysk USB 40 GB można dostać
za 55 zł, 80 GB za 60 zł, a 500 GB za 108 zł.
Myślę, że naprawdę nie trzeba namawiać młodego człowieka który się na tym nie
zna tak bardzo, że nie wie czego szukać w sklepie na przejściówki za 30 zł i
obudowy za 60 zł.
Starą 60 GB SSD włożyłem w obudowę bo działa jak szybki dysk na USB3 i bez
zasilacza. Pozostałe kilka 3,5 calowych leży odłogiem bo nie warto w nie
inwestować. Ani mnie, ani autorowi tego wątku.

  • Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego, romil <=