Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupa przestrodze...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupa przestrodze...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 30 Jun 2017 16:10:22 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 30 Jun 2017 15:19:03 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <oj5j41$uai$1@node1.news.atman.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>W trakcie kopiowania złapałam nieczytelne (czytelne tylko do połowy) zdjęcie...
>Wrzuciłem dysk z T7300 (nazwę go SM5K) pod HDtune i wielokrotnie znalazłem
>czerwony kwadracik w tym samym miejscu, zatem wrzuciłem ów dysk pod inne
>testery i stwierdziłem, że zdjęcia już nie odzyskam... [cennego ;) -- była
>to fotka wykonana Monsterem z jakiejś gaerii i przedstawiająca jakiś badziew]

Trzeba było ten dysk za pomocą MHDD przeskanować(ustawiona opcja REMAP
na ON), on potrafi wymusić na dysku reallokację uszkodzonego
sektora(HDTune tego nie zrobi).
Victoria i SpinRite też potrafią zrobić reallokację z odzyskiem
zawartości sektora.
Może dzięki temu to zdjęcie byś odzyskał.
Ale to trzeba robić na SPRAWNYM sprzęcie.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546