Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do peceta "retro"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do peceta "retro"
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Wed, 28 Jun 2017 17:02:19 +0200
W dniu 2017-06-28 o 12:53, nadir pisze:

> W wersjach 2GB i 4GB działa u mnie w komputerze, który pracuje 12-16
> godzin na dobę od jakich 3-4 lat codziennie pod systemem DOS 6.22 i nic
> jej nie jest.

DOS pewnie takiej karty nigdy nie zajedzie, to przecież jednowątkowy
system bez graficznego interfejsu użytkownika. Razem z większością
programów powinien bez problemu zmieścić się w tych 64MB RAM-u.
Gdyby chodziło o budowę jakiegoś dosowego systemu sterowania, to
faktycznie postawiłbym FreeDOS-a na karcie CF albo module DOM i
specjalnie bym się o nie nie martwił.
Tutaj jednak mówimy o komputerze pracującym pod Windosem, używanym (co
prawda okazjonalnie) do odpalenia jakieś gry z epoki. Sytuacja będzie
wyglądała zupełnie inaczej...