Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Epson L800 - drukarka atramentowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Epson L800 - drukarka atramentowa
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Thu, 22 Jun 2017 22:19:24 +0200
In article <594a42d7$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, ikov1@t-l-e-
n.pl says...

> Ja mam Epsona L300 (nie powiem od kiedy, ale kupowałem kiedy na rynku
> były od około roku). Wpis również nie jest sponsorowany, chociaż bym i
> tym nie pogardził :)
>
> Na tę chwilę wydrukowane 20 000+ kartek, z czego pewnie wydruki tekstów
> czy jakichś pism to pewnie 1/4, reszta to plakaty, ulotki, dyplomy,
> zazwyczaj w pełnym kolorze na całej stronie, większość na papierze 120g
> i 160g, fotograficznym A4 i pewnie z 1000 szt na foto 10x15.
> Sam jestem zaskoczony że ciągle działa, bo nie spodziewałem się dużej
> [...]

Zaciekawiło mnie o tym zbiorniku na zużyty tusz. Nie wiem czy mam coś
takiego i pierwszy raz słyszę o tym.
Do tych drukarek tylko oryginalne tusze. W zamienniki nie ma co sie
bawic. W przypadku L800 użytkownicy narzekają, że to tylko drukarka do
foto a na zwykłym papierze jest słaba. Coś w tym jest. Co druków na
zwykłym papierze - ulotek, wykresów trzeba pogrzebać w programie do
druku ale nie jest świetnie.
To miej na uwadze myśląc o L1300 albo L1800 bo to też drukarki głównie
fotograficzne.
Co do głowicy to trzeba zawsze trzymac drukarkę z kable w sieci.