Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zewnętrzna "karta grafiki", ale bardziej retro

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zewnętrzna "karta grafiki", ale bardziej retro
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 13 Jun 2017 13:23:10 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 20:14:12 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
napisał:
> Cześć.
>
> Internet zalany jest kartami USB3.0 -> HDMI za kilka dolarów.
>
> A ja szukam czegoś innego.
>
> Potrzebuje urzadzenie na USB2.0 które wygeneruję obraz PAL/NTSC. Wyjście
> w postacie S-Video/Composite.
>
> Miałem w ręku kilka lat temu takie małe pudełko do tego. I nie pamiętam
> kto jest producentem, poszukiwania co najwyżej dają wynik USB2.0->VGA
> ale ceny są retro.
>
> Ktos może widział i wie jak się to nazywało albo jaki producent do
> klepania w google? Szukam na różne sposoby i raczej nie widzę, ale
> [...]

USB -> VGA to koszt na poziomie 120-150pln wiec chyba nie takie straszne "retro"
Zazwyczaj te karty sa oparte o chip sis-a i dzialaja całkiem ok. Mam taka.
Wypuszcza sygnał vga/dvi/hdmi.

Co do usb->pal to moze byc cienko.

Ja bym szukal po usb composite converter/adapter.

Moge zapytać na grupie o retro graniu. W sumie troche nie retro ale może ludki
cos wiedzą...