Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WD Blue 3TB 5400RPM - opinie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WD Blue 3TB 5400RPM - opinie?
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Mon, 12 Jun 2017 18:37:34 +0200
W dniu 12.06.2017 o 16:15, elmer radi radisson pisze:

Tak, wczesniej patrzylem na te Toshiby. Ale zniechecily mnie komentarze
o halasliwosci i temperaturze. Ten WD wyglada pod tym wzgledem dobrze,

Są też 3-terabajtowe Toshiby E300, 5900RPM, te raczej będą cichsze. Czy równie ciche jak green z nową naklejką - nie wiem.

1TB WD byl super - natomiast byl 7200. Stad zastanawiam sie jak wyglada
realna wydajnosc tego modelu. No i w sumie z tego co piszesz, tez sie
zastanawiam na ile pod spodem nie jest to przelabelowany Green.

To jest przelabelowany Green, wchłonięcie rodziny Green przez Blue polegało na zmianie ostatniej literę symbolu modelu z X na Z, wiec ten dysk to WD30EZRX z nową naklejką i firmware. Oczywiście skoro to aktualnie produkowana konstrukcja, to jest odpowiednikiem późniejszych Greenów z talerzami 1TB, wcześniejsze dyski z takim samym oznaczeniem miały 4 talerze 750-gigabajtowe.