Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Tue, 23 May 2017 12:38:08 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 13:21:18 UTC+2 użytkownik john Stone napisał:

> ja mam ta karte zalatwiona od pewnego kolesia-informatyka ktory posredniczy
> miedzy mna a salonem (przez takiego posrednika, wszystko legalnie ale nie
> chce mi sie tlumaczyc dlaczego, on to niby ogarnia z salonem) tak ze z nim
> gadam pojde do niego jak nie ruszy w te kilka dni

ok moge podsumowac wątek.. poszedlem do tego kolesia i ten napisal maila do
orange wyslali mi druga karte (nie wiem czy juz o tym mowilem0 ta karta
rozpoznawala siec ale przy schodkach z moca sygnalu na telefonie nie pojawiala
sie zadna literka (tylko schodki), otwieranie stron na fonie pokazywalo "btal
polaczenia internetowego" laczenie w modemi powodowalo rozlaczanie, czy tam
odmowe polaczenia

facet sprawdzil ze na jego modemach tez to nei dziala, napisal o przyslanie
jeszczeee jednej karty i przyslali z tydzien temu ... i okazalo sie jest to
samo.. znowu poszedlem mowaic ze jest to samo znowu wyslal maila do ornage i w
koncu dzis wieczorem zadzialalo, laczy nawet na tym jednym zmoich zupelnie
starych modemow wiec jestem zadowolony (ew poki cos sie znowu nie schrzani),
dzieki za nakierowani emnie na mysl ze temn modem jest ok wyglada na toz e
poprostu cos w tym orange chrzanili, nie aktywowali czegos lub cos w tym stylu,
tnx