Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 1 May 2017 04:21:15 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 17:03:44 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov
Skiorvensen napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Apr 2017 05:48:42 -0700 (PDT)
>  doszła do mnie wiadomość
> <f893d5ff-0b90-4f19-8200-2d3018af4cb0@googlegroups.com>
>  od john Stone <profesor.fir@gmail.com>  :

> W salonie byłeś? Tam ci na miejscu załatwią problrm.

ja mam ta karte zalatwiona od pewnego kolesia-informatyka ktory posredniczy
miedzy mna a salonem (przez takiego posrednika, wszystko legalnie ale nie chce
mi sie tlumaczyc dlaczego, on to niby ogarnia z salonem) tak ze z nim gadam
pojde do niego jak nie ruszy w te kilka dni