Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacz w "piwnicy"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacz w "piwnicy"
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Tue, 23 May 2017 18:18:09 +0200

Nie tyle obrotów, co względem hałasu generowanego przez wentylator PSU.
Ku zaskoczeniu zauważyłem że PSU poza obudową jest b. cichy.
Dziwne. Ale ja bym na tym nie polegał. Subiektywne natężenie hałasu
zależy mocno od warunków zewnętrznych których nie kontrolujesz a
uświadamiasz sobie je słabo lub wcale. A pomiar obrotów jest
jednoznaczny.

Nie mam innej możliwości pomiaru obrotów wentylatora PSU, on jest sterowany przez samo PSU. Ale różnica w hałasie jest zbyt duża. Ten pecet zrobił się całkowicie akceptowalny pod względem hałasu pod obciążeniem. Może i mógłbym pobawić się w wycinanie perforacji w podłodze obudowy, tak by zasilacz "miał czym oddychać" zainstalowany wiatrakiem w dół, a do tego zmajstrować wysokie nóżki. Tyle że nie widzę już takiej potrzeby, chyba że ktoś mnie przekona że tak byłoby lepiej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem